04 czerwca 2014

Benefit The're real! Tusz do rzęs

Okazyjnie zdobyłam dzisiaj pełnowymiarowe opakowanie rozsławionego tak bardzo tuszu do rzęs Benefit The're real!. Na ebay za bagatela 7 funtów, czyli 35 złotych! Oryginalna cena w sklepie to koszt niespełna 20 funtów, co daje porażającą jak na tusz do rzęs cenę 100 zł! 
Tusz ma bardzo ciekawą szczoteczkę, która fajnie rozdziela rzęsy. Tusz nie brudzi powiek nawet zaraz po nałożeniu go na rzęsy i otwarciu oka. Do tej pory miałam okazję używać miniaturki tego tuszu, którą dostałam w majowym Birchboxie. Powiem szczerze, nie jestem aż tak bardzo zachwycona jak rzesza blogerek.  Moje oczy są małe i rzęsy są króciutkie więc żaden magiczny tusz raczej ich nie wydłuży do nieba. 
Co myślicie? Macie ten tusz w swojej kosmetyczce??




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)