08 lutego 2014

Najnowsze zdobycze z Boots

Heej

Z racji tego, że wybrałam się dzisiaj na zakupy kosmetyczne itp. do drogerii w UK -Boots, chciałabym podzielić się z Wami moimi zdobyczami.
Zapraszam serdecznie.


1. Pędzle Real Techniques, beauty blender Real Techniques.

Pędzli nigdy za wiele. W mojej kolekcji posiadam już sporo pędzli Real Techniques, ale co z tego?:) Uwielbiam je do tego stopnia, że mogłabym mieć po kilka sztuk tego samego pędzla:) Dzisiaj kupiłam zestaw Core Collection, w który zestaw wchodzą:detailer brush, pointed foundation brush, buffing brush and contour brush.
Pędzle są niesamowicie mieciutkie, wykonane solidnie i mają bardzo poręczne trzonki. Jeśli o mnie chodzi, to śmiało mogę powiedzieć, że nie potrzebuję żadnych innych:) Często są w promocji, aczkolwiek dzisiaj nie miałam szczęscia i zapłaciłam £21.99
Do zakupu beauty blendera zabierałam się bardzo długo. Zastanawiałam się, czy będzie mi potrzebny. Do tej pory, do nakładania podkładu  używałam pędzla RT expert face brush, ale skusiłam się, zeby wypróbować beauty blender:) Spróbuję i dam Wam znać czy mi spasował:) Cena: £5.99


2Champneys SPA TREATMENTS, SKIN COMFORTING SHOWER GEL

Nigdy nie uzywałam żednego z produktów tej firmy, może dlatego, że nie kuszą opakowaniem, ani ceną;) Do dzisiaj. Gdy zobaczyłam, że wszystkie kosmetyki Champneys są w promocji 1/2 ceny, zatrzymałam się trochę dłużej przed półką. Wąchając żele, kremy, balsamy, jeden produkt urzekł mnie, i to bardzo! Krem pod prysznic, bo o nim mowa, ma niesamowity zapach. Zawiera w sobie olejki z kokosa, oraz proteiny mleczne. Nie spróbowałam jeszcze, jak sprawuje się pod prysznicem, ale zapach i konsystencja są niesamowite. Zdam relację po paru tygodniach używania.
Cena:  £3 (bez promocji: £6)

3. Pielęgnacja twarzy: płatki kosmetyczne bezpyłowe Botanics oraz bawełniana ściereczka do twarzy Boots


Płatki z Botanics są większą wersją tradycyjnych płatków kosmetycznych. Świetnie sprawdzają się w oczyszczaniu twarzy z makijażu, zmywaniu lakieru z paznokci, nakładaniu toników, płynów micelarnych lub też "wklepywaniu" w twarz wody termalnej.  Cena: £2.25
Ręczniczek, czy też szmatka jest super sprawą, gdy chcemy higienicznie  wytrzeć twarz po codziennym jej oczyszczaniu. Jest ze 100% bawełny, mięciutka i rozmiar idealnie pasuje na całą twarz. Jest to trzeci ręczniczek w mojej kolekcji. Posiadam jeszcze różowy i turkusowy, troszeczkę większe.
Cena: £0.99

4. Antyperspiranty Sure (Polski odpowiednik: rexona) compressed 125ml


Antyperspiranty mają bardzo przyjemny zapach, są małe, ale wydajne, przez to że są skompresowane. W promocji 2 za £4.

Ostatnią rzeczą z dzisiejszych zakupów, którą chcę Wam pokazać, jest płyn do czyszczenia pędzli z M-A-C. Nie zakupiony w Bootsie, lecz na stronie internetowej firmy M-A-C.
W tym momencie pędzle czyszczę płynem z No7 z Bootsa. Nie narzekam, aczkolwiek chciałam porównać oba płyny. W niedługim czasie post porównujący oba produkty.

Cena: £10

To na tyle w tym poście. Dajcie znać czy blog Wam przypadł do gustu, i o czym chciałybyście przeczytać?
Buziaki:*





1 komentarz:

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)