08 lutego 2014

Pierwszy post- relcja ze spotkania z Anitą z bloga NYOL i Nieesią25 - edit-więcej zdjęć




zdjęcia dzięki uprzejmości Anity z NYOL:)

Hej hej !

Pierwszy post zadedykowany zostanie spotkaniu z Anitką z bloga Not Your Ordinary Lookbook. Były to pierwsze urodziny bloga i z tej właśnie okazji Anitka zorganizowała spotkanie ze swoimi czytelniczkami. Niespodzianką było pojawienie się Agnieszki  z kanału Nieesia25 oraz z bloga agisboutique na yt. Wieczór był rewelacyjny! Poznałam super dziewczyny i z tego miejsca bardzo serdecznie je pozdrawiam!
 Niestety nie zabrałam ze sobą aparatu, więc pozostaje mi tylko czekać na pojawienie się zdjęć na blogu Anitki. Wieczór spędziłyśmy w restauracji Jamie Oliver Italian. Będę szczera- byłam w niej pierwszy raz. I skomentuję tylko jednym słowem: REWELACJA! Jedzenie przepyszne, atmosfera wspaniała. Na pewno jeszcze nie raz się tam wybiorę! 
Jeszcze raz WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA ANITKI! 
Anitko- jesteś wspaniałą , sympatyczną osobą, bardzo się cieszę że miałam okazję się z Tobą spotkać!
HAPPY BIRTHDAY NYOL !
Ps. oto mój własnoręcznie wykonany prezencik, który Anitka dostała ode mnie wczoraj :) Podoba się Wam??
Buziaki dla wszystkich!
W następnym odcinku: świeże zdobycze z bootsa. Zapraszam!!


4 komentarze:

  1. Super spotkanie! swietne dziewczyny... mam nadzieje- do zobaczenia wkrotce :) POWODZENIA na blogu!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam dziewczynki za przybycie i mam nadzieję, że do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)