19 marca 2014

Ulubione szampony i odżywka ostatnich tygodni

Witajcie
Lubicie, gdy Wasze włosy pięknie pachną i są miękkie gdy ich dotykacie? Ja uwielbiam! 
Moimi ulubionymi zapachami są świeże, lekkie i  cytrusowe. Szamponem, który używam od co najmniej 3  lat jest Garnier Fructis Oleo Repair ( w Anglii nazywa się inaczej- repair and shine). Pachnie pięknie. Zapach zostaje na włosach bardzo długo, zwłaszcza gdy nałożymy jeszcze odżywkę. Ciężko mi było znaleźć szampon i odżywkę z tej serii w UK, w żadnej drogerii u mnie ich nie ma, ani w Bootsie, ani w Superdrugu, znalazłam je dopiero w zwykłym funciaku. W Polsce są w każdym supermarkecie, czy też drogerii.
Niedawno też skusiłam się na zakup szamponu i odżywki Soap and Glory Glad Hair Day. Zapach fenomenalny! Utrzymuje się na włosach nawet kilka dni! Moje włosy są bardzo suche i grube, dlatego nie wymagają częstego mycia, myję je raz na kilka dni, a i tak zapach szamponu i odżywki czuję zaraz przed następnym myciem, jest tak mocny. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)