22 kwietnia 2014

Make up na wyjście dla młodej dziewczyny

W niedzielę miałam okazję wykonać makijaż dla młodej dziewczyny. Okolicznością był ślub jej wujka.
Oto moja propozycja:







Makijaż wykonałam w większości kolorami delikatnymi, powiekę pokryłam różowym opalizującym cieniem,  kącik wymodelowałam brudnym odcieniem brązu, co spowodowało lekkie otwarcie sie oka. 
Brwi dziewczyny były dzień wczesniej regulowane i niestety zrobiono jej małąkatastrofę, więc starałam się jak mogłam, aby uzupełnić ubytki, aczkolwiek zajmie jej dużo czasu na odzyskanie pierwotnego kształtu brwi. Policzki wykonturowałam bronzerem Bahama Mama z The Balm, na szczyty kości policzkowych nałożylam rozjaśniacz Mary Lou Manizer z The Balm. Na ustach szminka MAC Brick-o-la.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)