10 kwietnia 2014

Nowe produkty w kosmetyczce- Sleek. plus extra dodatek do gazety

Hej hej.
W mojej skrzynce zagościły nowe kosmetyki. W większości są to produkty Sleek, które wymieniłam za punkty na mojej karcie stałego klienta w jednej z drogerii w UK.

Paletka Sleek ultra Matte VI-  piękne, dobrze napigmentowane cienie. Z białą bazą dają piękne odcienie na powiece.
Kredka do brwi Sleek- nowość- podwójna kredka wycięta w trójkąt, super nadaje kształt brwiom, dzięki dobrze zatemperowanej, wysuwanej  końcówce. Kolor który wybrałam to light.
Błyszczyk-pomadka do ust Sleek Pout Polish w kolorze powder pink. Bardzo nawilża i nadaje delikatny połysk. Pachnie jak cukierki! :)

















EXTRA. Dodatek do gazety In Style numer maj 2014 (edycja angielska)
W majowym numerze dodatkiem była zalotka  firmy Eyeko, która kosztuje 12 funtów(!). Jest świetna, super podkręca rzęsy, wygląda ślicznie, dzięki "pluszowym" rączkom. Zobaczcie sami, jaka jest śliczna:








próbki szamponów i odżywek znalezione w gazecie




7 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystko, co Sleeka, więc zazdroszczę paczki niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię sleeka, aczkolwiek niektóre cienie bardzo źle wpływają na moje oczy- szczypią i łzawią;( Ale kredka do bri- rewelacja!

      Usuń
  2. Soczyste kolorki w tej palecie cieni Sleek :) Na wiosnę i lato będą super :)
    Widzę, że w UK często dodają kosmetyki Eyeko do gazet, ja mam eyeliner w pisaku właśnie tej firmy, który też był dodany do gazety, świetny jest, a normalnie jego cena to ponad 10 funtów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej paletki cieni zazdroszczę *-* Koniecznie muszę się za nią rozejrzeć na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te cienie sa super. zastanawiam sie dlaczego ja nigdy nie zwrócilam na nie uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, cienie wyglądają obłędnie, ja ze Sleeka mam Oh so special i Au Naturel i jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)