14 kwietnia 2014

Makijaż ślubny

Witajcie kochani.
Dzisiaj zapraszam na moją propozycję bardzo delikatnego, kobiecego makijażu ślubnego.
Od paru tygodni myślałam nad makijażem dla mojej kuzynki, która bierze ślub za miesiąc. Początkowo to własnie ja miałam ją pomalować, dlatego też w mojej głowie tworzyły się miliony makijaży, które mogłabym jej zaproponować. Niestety, kuzynka zmieniła zdanie i zdecydowała zapisać się na makijaż  do kosmetyczki ( a szkoda:( ). Jednakże, makijaż który miałam w planach jej wykonać, postanowiłam uwiecznić. Serdecznie zapraszam do obejrzenia zdjęć.  Lista użytych produktów na końcu. Podoba się? Proszę o komentarze:)
Buziaki :*



















Podkład MAC matchmaster 1.5
Korektor collection nr 3
MAC mineralize skinfinish Perfect topping
Kredka do brwi Sleek light
Cienie Loreal infallible(004, 034)
Paletka Slek au naturel (brązy)
Kredka do oczu Loreal color riche (smoky)
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 calorie 
Połówki rzęs Eyelure
Rozświetlacz he balm Mary Lou Manizer
Bronzer z paltki contour  kit Sleek
Konturówka (ni mam pojęcia jaka  firma, mam ją już dawno i trochę się zdarły napisy )
Szminka MUA kolor 14( piękna brzoskwinka, niestety zdjęcia nie oddają jej koloru)




6 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Bardzo mi się podoba :)

    PS Dziękuję za radę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, bardzo delikatny - w sam raz na tak ważny dzień w życiu każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ale na powiekach dodałabym trochę ciemniejszego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zamysłem był właśnie makijaż delikatny, bez żadnego ciemnego smokey, dlatego nic ciemnego nie dodałam, tylko odrobinę w kącikach. :)
      W planach mam zrobić makijaż z cimniejszym cieniem w tle :) Dzięki za komentarz :)

      Usuń

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)