22 kwietnia 2014

Moje książki o makijażu

W mojej biblioteczce pojawiły się dwie ksiązki o tematyce makijażu. Przepięknie ilustrowane, jeszcze pachnące farbą drukarską.




Bobbi Brow Make up manual:

Książka dla początkujących, a także profesjonalistów. Zawiera w sobie bardzo dużo informacji, począwszy od podstaw takich jak rodzaje cery, podstawowe kosmetyki, rodzaje pędzli oraz wiele innych informacji, które na pewno przydadzą się każdej z nas. Biblia dla makijażystek.









Make up masterclass Jemma Kidd

Książka mniej więcej równa książce Bobbi Brown.
Mniej makijażów krok po kroku, więcej opisów. Dużo podstaw makijażu. Dobra dla początkujących oraz dla tych, które wykonują makijaż tylko na swojej buzi :)










4 komentarze:

  1. ja czytałam tylko "Makijaż bez tajemnic" Rae Morris ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jedną książkę o makijażu - a jej autorką jest KatOsu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiedz coś o niej. Właśnie ją zamówiłam i nie wiem czego się spodziewać:)

      Usuń

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)