30 kwietnia 2014

Mały HAUL PRIMARK i H&M

Niedawno nawiedziłam Primark i jak to zwykle bywa, nie wyszłam z pustymi rękami :P
Po drodze wstąpiłam do H&M i w oko wpadło mi piękne bikini. W sam raz służy mi  jako motywator do schudnięcia :P


 Balerinki z Primarka. Piękny koralowy kolor i klasyczne w kolorze czarnym. Baaaardzo leciutkie!

 Biustonosz koronkowy w turkusowym kolorze



 Koszulka nocna z usztywnianymi miseczkami.


 Biustonosz push up z motywem koronki



 Spodnie do spania, bardo przyjemny materiał. Zwiewne i luźne. Kotu też się podobaja :D


 Spodnie hareemki z ciekawym wzorem na przedniej części nogawek i ściągaczem na kostkach.


Bohater odcinka- bikini H&M. Piękny kolor, koralowy który bardzo daje w oczy! Czeka do lata...


Dziękuję za uwagę.
Co byście kupiły? 
 
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)