24 kwietnia 2014

Szybkie Konturowanie twarzy paletką do kamuflażu

Hej.
Chcecie wyglądać szczuplej na zdjęciach? Też nie lubicie oglądać zdjęć które Wam zrobiono, bo przeszkadza Wam : wystający podbródek, duże policzki, buzia okrągła jak piłeczka?

Żeby twarz wyglądała szczuplej i nieskazitelnie na zdjęciach, najlepszym rozwiązaniem jest użycie kamuflaży w różnych odcieniach.  Najlepiej zmieszać kilka odcieni z sobą tak, aby uzyskać kolor o kilka odcieni ciemniejszy niż kolor  naszej skóry. UWAGA efekt wygląda dobrze na zdjęciach, lecz nie polecam wykonywać kamuflaży na jakiekolwiek wyjścia, gdyż warstwy różnych kolorów są jednak bardzo widoczne gołym okiem.
Oto mój szybki sposób na mały retusz bez photoshopa:

Mieszamy kilka ciemniejszych odcieni kamuflaży, nakładamy na miejsca które chcemy schować. Kierujmy się zasadą, że ciemne chowa a jasne wydobywa. Ja ciemny kolor nałożyłam pod koścmi policzkowymi, na płatkach nosa, na podbródku oraz na granicy czoła i włosów.

Analogicznie, wybieramy kolor jaśniejszy odrobinę od naszego koloru skóry i nakładamy na pozostałe części twarzy, czyli głównie na szczyty kości policzkowych, górę nosa, obszar po nosem i nad wargą, brodę oraz lekko pokrywamy resztę "pustych" obszarów.  Jako że owal to kształt twarzy idealny, staramy się do takiego właśnie dążyć.


 Wszystkie warstwy rozcieramy dokładnie łącząc granice. Najlepiej użyć do tego beauty blendera.Na koniec przypurdowujemy pudrem.

Oto efekt PRZED i po roztarciu i przypudrowaniu. Żeby uzyskać efekt ŁAŁ, można dodatkowo dodać odrobinę rozświetlacza na szczyty kości policzkowych oraz odrobinę bronzera pod koścmi policzkowymi.


PRZED


PO


O czym najchętniej lubicie czytać? Jakie zdjęcia oglądać? Piszcie w komentarzach co byście chciały przeczytać u mnie na blogu. Buziaki

3 komentarze:

  1. boziu, ile człowiek musiałby nakładać, żeby być ładnym na zdjeciu :P

    to ja już mogę być pstrokata na tych zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytne, dlatego celebrytki takie piękne na imprezach. Ja pewnie nie mogłabym pod taką warstwą kamuflażu oddychać :) Lubię jak na mojej twarzy ma się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę zrobić sobie taki kamuflaź, chocby dla testu :)

    OdpowiedzUsuń

Bądźmy dla siebie przyjaciółmi.Wszyscy są na tym blogu mile widziani. Dziękuję za wszystkie komentarze:)